Avatar billede Tom K. Forsker
13. juli 2018 - 22:46 Der er 1 løsning

>3000 rækker og kollonner over "FQ" + flettet celler mange ark og masser af henvisninger.....

... og så lige pludselig begynder formlerne at ændre sig. Design ændre sig også , farven på skrift andres og tykkelse på kant.

Kan side og arbejde en times tid, og når jeg så kikker op i det jeg lavede for 30 min. siden så har det ændret sig

En der kan genkende dette? Og kan hjælpe mig af med det spøgelse?
Avatar billede Tom K. Forsker
17. juli 2018 - 20:52 #1
Fandt det selv efter mange runder.
Hvis jeg sletter en række celler lige over en tabel, så gik det galt...