Avatar billede kiwi321cool Novice
13. juli 2018 - 22:57 Der er 4 kommentarer

problemer med lyd

hej jeg har brug for hjælp. tidligere kunne jeg godt høre lyden i begge sider af mine høretelefonener men efter jeg har brugt dem til at høre musik på en tablet kommer der kun lyd i den ene side, men når jeg rører ved stikket er der lyd i begge sider.

hvad kan det skyldes?

på forhånd tak
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juli 2018 - 23:06 #1
kan være støv og snavs, prøv at rense stikket grundigt og pust evt ind i indgangen.
hjælper det ikke, tyder det på en løs forbindelse.
Avatar billede kiwi321cool Novice
13. juli 2018 - 23:09 #2
ok, i stikket på høretelefonerne?
Avatar billede nopsen Ekspert
14. juli 2018 - 00:31 #3
det kan du kun konstatere ved at prøve en anden høretelefon eller højtaler i samme udgang, eller afprøve høretelefonerne på en andens enhed.
Avatar billede nopsen Ekspert
14. juli 2018 - 00:37 #4
samtlige headsets jeg har haft gennem tiden, er alle "afgået ved døden" netop på grund af samme fejl efter længere tids brug