Avatar billede gumle2013 Praktikant
14. juli 2018 - 20:00 Der er 3 kommentarer

log in på computer

Hej
jeg kan lige pludselig ikke log in på min computer den siger at min microsoft kode er forkert, men det er den ikke det er den samme som jeg altid har brugt.

Hvordan kan jeg log in på min computer. Det haster faktisk meget med at jeg kan log ind igen. for jeg kan jo ikke læse min email når jeg ikke kan bruge min computer og for jeg venter svar på en vigtig ansøgning

på forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede poko1 Ekspert
14. juli 2018 - 20:20 #1
Ofte er det på grund af Caps Lock er slået til.
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. juli 2018 - 20:37 #2
En lille fejl, jeg godt kender til....! heldigvis meget enkel at rette :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. juli 2018 - 21:40 #3
Er problemet ikke blevet løst så prøv dette link:

https://www.youtube.com/watch?v=j0_N5gZ-PWs