Avatar billede Helt ny Juniormester
18. juli 2018 - 12:42 Der er 3 kommentarer

Hjælp til formel

Hejsa håber nogen kan hjælpe mig her
jeg har oprettet et ark hvor jeg i kolonde D Ark1 har jeg oprette en rulleliste fra ark2 kolone C række 3 til 20, så hvis jeg vælger en fra rullelisten (eks. 1 ) i listen vil jeg gerne have den til at tage tæksten medover Fra ark2 Kolonde D række 2 og placere teksten i ark1 kolonde E række 3

Rulle listen er i Ark 2 Kolonde C række 3 til 20
Teksten står i Ark2 kolonde D række 2 til 20

håber dette giver mening ;-)
Avatar billede store-morten Ekspert
18. juli 2018 - 13:12 #1
Måske:
=LOPSLAG(D1;'Ark2'!C2:D20;2;FALSK)
Avatar billede kim1a Ekspert
18. juli 2018 - 13:16 #2
Så efter at have skrevet et svar i den tråd du er ved at få hjælp i vælger du også at lave en ny?

Jeg har skrevet næste det samme i din oprindelige tråd - dog blot sat absolutte referencer på.
Avatar billede Helt ny Juniormester
18. juli 2018 - 13:33 #3
@Kim1a Beklager kunne ikke finde mit første inlæg