Avatar billede finnold Novice
18. juli 2018 - 21:18 Der er 4 kommentarer

dsl-forbidelse

Hvad er årsagen til at man ikke kan kan "splitte" dsl-forbindelser i en telefon-det og en internet-del?
Avatar billede puren Ekspert
18. juli 2018 - 21:21 #1
den bliver du nok lige nød til at uddybe..
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2018 - 21:37 #2
den er digital

man ku da sagtens splitte den, hvis man lavede et apparat til det..
Avatar billede Uvanga Ekspert
18. juli 2018 - 22:35 #3
En Adsl forbindelse med telefonummer bliver jo netop splittet i data og telefon. Det er hyldeprodukt hos teleselskaber.
Avatar billede jk45 Forsker
18. juli 2018 - 23:51 #4
Som oftest kan det sagtens lade sig gøre men der kommer flere og flere centraler uden splitter kort monteret og især i de fremskudte dslams har man fravalgt dem. Der kan man ikke samle det. Der findes godt nok en mindre enhed man kan sætte på linien men de bruges kun når der flyttes eksisterende kunder til anden dslam af praktiske hensyn.