19. juli 2018 - 13:24 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan kan jeg udpakke min iso.fil til at åbne Office 2016

Jeg har købt produktet hos Lizengo i december 2017, hvor de installerede programmet for mig. Der har været problemer med programmet og jeg har nu fået et nyt program, som jeg har har downloadet som en ISO fil, da jeg ikke har et CD/DVD drev på min PC.

Jeg har fået installeret WinRar - men hvordan gør jeg for at få udpakket

Danish_OfficeStandard_2016_x32 (3).ISO - UDF 1.50 archive, unpacked size 749.979.902 bytes

Jeg anvender Windows7.

Er blevet ledig og er igang med at søge job, så ja jeg er dybt afhængig af Office værktøjet - håber der er en der kan hjælpe meget hurtigt.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 13:55 #1
Jeg bruger en lidt snørklet omvej  en ISO To USB. Når det først er gjort kan indholdet flyttes som alle andre filer
Tidligere brugte jeg ISO To DVD. Men ikke alle har DVD på Pc. mere
https://iso-to-usb.en.softonic.com/
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2018 - 13:57 #2
udpakke RAR eller ZIP ?
ISO skal ikke pakkes ud.

ISO er en DVD fil, den kan mountes som et drev med en virtuel CD driver.

PowerISO kan mounte ISO filen, så den bliver til et cd drev:
https://www.poweriso.com/download.php
19. juli 2018 - 14:18 #3
Og hvordan gøres dette helt præcist?
19. juli 2018 - 14:20 #4
Og bliver man forpligtet til at skulle købe værktøjet?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 14:54 #5
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 14:55 #6
Og den er Komplet Free!
19. juli 2018 - 15:07 #7
Det er åbentbart ikke en startbar ISO fil i de forventede formater, som RUFUS kan håndtere?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 15:53 #8
Måske du kunne vise filen? Måske det blot er en Zip fil?
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2018 - 16:20 #9
det er nemt at mounte den iso med poweriso.
bare højreklik, mount
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 16:23 #10
Der er jo også WinRar
https://winrar.da.softonic.com/

Husk at select all
https://ibb.co/etAfid
19. juli 2018 - 16:55 #11
Tak for hjælpen - jeg klaret download af PowerIso og fik en til at hjælpe mig med at få installeret Office 2016 vha. værkstøjet.:-)