Avatar billede SusPia Praktikant
23. juli 2018 - 21:24 Der er 9 kommentarer

Skriver på samme sted

Hej, jeg skal udfylde noget til min forsikring. Når jeg skal beskrive skaden kan jeg kun skrive et bogstav, som bare skifter på samme sted..
Som du kan se kan jeg godt skrive her.. :-)

Venlig hilsen
SusPia
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. juli 2018 - 21:34 #1
Prøv at skrive teksten f.eks. i Notepad og brug kopier / sæt ind.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. juli 2018 - 21:37 #2
Eller prøv en anden web browser.
Avatar billede SusPia Praktikant
23. juli 2018 - 21:38 #3
Jeg kan godt kopier/sæt ind, men hvis jeg så skal skrive noget mere, forsvinder det og tilbage hvor jeg kun kan skrive et bogstav.
Avatar billede SusPia Praktikant
23. juli 2018 - 21:48 #4
Intet held med anden web browser..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. juli 2018 - 22:43 #5
Har du skrevet noget, der bliver stående? Så skydes det sikkert at der er et begrænset antal tegn til rådighed.
Avatar billede store-morten Ekspert
23. juli 2018 - 22:44 #6
Så må du jo redigere/kopier/sæt ind på ny.
23. juli 2018 - 22:48 #7
Kan du evt. vedlægge en (tekst-) fil og så bruge dette  tekst-felt til en reference til denne fil.

Kr
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2018 - 05:28 #8
ærligt talt, fortæl selskabet at deres skidt ikke virker :)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
24. juli 2018 - 09:35 #9
#8
Forsikringsselskabet bryder sig ikke om skadesanmeldelser. De har sikkert bedt deres dygtige programmører om at gøre det svært :-)