Avatar billede barth Professor
24. juli 2018 - 15:37 Der er 3 kommentarer

Outlook 2013, kør 2 indbakker sammen

Jeg bruger Outlook 2013. (Windows 10).

Min kone og jeg har hver vores konto og e-mail adresse. Det vi sige, at vores mails kommer i hver sin indbakke.

Jeg kan huske, at jeg i et tidligere system havde ændret det så vores mails kom i samme indbakke, men jeg kan desværre ikke huske hvad jeg gjorde for at få det til at virke.

Er der nogen der kan hjælpe med et godt råd. ??.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2018 - 16:37 #1
Hvem har du som udbyder?
Både TDC og YOUSEE  Har et hjælpeprogram  med  mailsuport.exe
Jeg har 4 mails i samme indbakke.
Avatar billede barth Professor
24. juli 2018 - 17:34 #2
Jeg har UNOEURO. Tidligere Surftown, men jeg tror ikke det har noget med det at gøre.

Jeg bør kunne ændre opsætningen i Outlook tror jeg.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2018 - 18:32 #3
Ok det var blot fordi det er nemt at arbejde med og her kan de kun oprettes i samme indbakke hvis de har samme Password.