Avatar billede Loxx Praktikant
25. juli 2018 - 08:31 Der er 1 kommentar

Optag med Samsung tlf

Jeg har en Samsung Galaxy a3 tæf som jdg gerne vil optage film med (diys hvor det bliver filmet oppe fra)
Men når jeg ser optagelsen igen hopper kameraet ligesom det ikke kan finde forkus. Samtidig bliver kvaliteten meget forringet når jeg overføre den til comp. Har i nogle gode bud på hvad jeg gør forkert.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juli 2018 - 09:14 #1
se efter, om du kan sætte AF/AE til låst, så indstillinger ikke ændrer sig undervejs.
af er auto-focus, ae er auto-exposure