Avatar billede Jakob Søndergaard Praktikant
29. juli 2018 - 12:25 Der er 4 kommentarer

Fortnite

Hej. Min søn spiller Fortnite på PS4 og han spiller som bruger 2 og jeg selv er sat som hovedbruger. Nu har min søn købt Fortnite deluxe founders pack på hovedbruger( altså på min bruger ) og kan nu ikke spille det på bruger 2?
På hovedbruger virker det fint. Vi har altid købt spil via hovedbruger som så kan spilles på bruger nr 2. Hvad gør vi forkert. Mvh Jakob
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2018 - 13:18 #1
Hej Jakob, når man køber ting inde i spil fx Fortnite deluxe founders pack så bliver det kun på den bruger det er blevet købt på. Når man køber spil er det noget andet.
Mvh Nicklas
Avatar billede Jakob Søndergaard Praktikant
29. juli 2018 - 14:10 #2
Tak for svaret. Vi har købt tilføjelser til andre spil feks til Rocket League på hovedbrugeren og det virker fint på alle brugere. Så vi forstår ikke hvorfor det er sådan med Fortnite. Kan man ikke lave det om. For ellers skal vi jo købe spillet igen?
Avatar billede Jakob Søndergaard Praktikant
29. juli 2018 - 14:20 #3
P.s  Fortnite deluxe founders pack købte vi på playstation store og ikke inde i selve spillet Fortnite.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2018 - 16:08 #4
Så ved jeg godt nok ikke hvad der er galt. Håber i finder noget hjælp