Avatar billede MHDK Juniormester
01. august 2018 - 14:00 Der er 2 kommentarer

hvor gemmer chrome 'brugernavne'

Jeg har et problem med chrome, jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg sletter "brugernavne" den selv har gemt.

jeg har forsøgt under gemte password og autoudfyld. men selvom jeg sletter alt derinde, så gemmer den stadig de navne.
Hvordan sletter man dem fra computeren ?
http://i63.tinypic.com/2hd8p5v.png
Avatar billede Rune1983 Ekspert
01. august 2018 - 14:53 #1
Jeg finder det i min Chrome under
Instillinger > Advanceret > Adgangskoder og formularer > Administrer adgangskoder
Avatar billede klaudi Ekspert
01. august 2018 - 17:44 #2
Prøv at rydde Browserdata CTRL+Shift+DEL
Vælg Browserhistorik, klik på Ryd data