Avatar billede Michael Vej Praktikant
03. august 2018 - 12:21 Der er 6 kommentarer

pcplus manual

Er der tilfældigvis nogen, der ligger inde med en elektronisk udgave af en pcplus manual? Jeg i givet fald ville være taknemmelig for en kopi.
Avatar billede ebea Ekspert
03. august 2018 - 12:45 #1
Den elektroniske udgave af manualen, burde være i regnskabsprogrammet! Men det er jo mange år siden, at det er stoppet.
Hvis det er en fysisk udgave, så er programmet stort set identisk med Concorde C4, hvor der fandtes en stor tyk manual (tror endda jeg stadig har dem, fra jeg solgte Concorde)!
Avatar billede Michael Vej Praktikant
03. august 2018 - 15:04 #2
Hmm, det kan sagtens passe. Så er det spørgsmålet, om jeg kan få nogen til at copy/paste den indbyggede vejledning? Var den ikke en lang tekst? Hvis den er kontekstbaseret, er det selvfølgelig besværligt.
Avatar billede ebea Ekspert
03. august 2018 - 15:09 #3
Mener at huske, den var konteksbaseret (F1)! Men jeg går ud fra, at du har programmet, og kan se ud fra det!
Avatar billede Michael Vej Praktikant
03. august 2018 - 15:30 #4
Nej, det har jeg ikke, desværre... Har dog en føler ude, hvor jeg tror der er en chance for at få fat i det.
Avatar billede ebea Ekspert
03. august 2018 - 15:55 #5
Og skal det være PCPlus?
C4 (Concorde) er stort set det samme program, men med flere funktioner! Det kan jeg nok godt hjælpe med!
Avatar billede Michael Vej Praktikant
03. august 2018 - 16:13 #6
For nærværende, desværre ja.... C4 kan komme, men det er strengt nødvendigt med pcplus for mig nu.