Avatar billede Else Jensen Praktikant
09. august 2018 - 13:50 Der er 8 kommentarer

Tastaturogmus

Hej jeg kan ikke få tastaturen til at skrive efter jeg har købt en ny mus .musen virker fint men ikke tastaturen
Avatar billede poko1 Ekspert
09. august 2018 - 15:00 #1
Du må beskrive det lidt tydeligere Er det en Bærbar eller Stationær? Er det trådløse enheder Mus & Tastatur? hvilket Pc: Mærke & sidst men ikke mindst Hvilket styre program?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2018 - 16:40 #2
fx på logitech.dk (hvis du har deres produkter), så hent driveren til en af tingene (fx mus) på https://support.logitech.com/da_dk/home
Installer den, og du vil udover driver til mus også se i windows startmenu, at der er en Logitech Unifying ting. Start den, vælg Avanceret (nederst) og der er en knap - 'bind ny enhed' - kør den igennem, og dit tastatur vil også kobles på.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. august 2018 - 17:08 #3
Hol da kæft der er ikke engang svaret på tråden endnu????
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2018 - 17:19 #4
har bare selv været den vej, da jeg skiftede mus i mit sæt...
Avatar billede poko1 Ekspert
09. august 2018 - 17:23 #5
Jammen det er stadigvæk gætteri om lidt kommer der en med e YouTube om emnet eller hvis det er Windows 10 kommer der en med gode råd om Windows 7 som aldrig har haf Win 10 og til sidst er der 30 Svar!
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2018 - 17:29 #6
Enig med Poul. Før der bliver svaret på #1, så kan man kun gætte. Der er jo rigtig mange producenter af hardware :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2018 - 09:07 #7
Hej Else Jensen og velkommen til Eksperten

Er det en Bærbar eller Stationær? Er det trådløse enheder Mus & Tastatur? hvilket Pc: Mærke & sidst men ikke mindst
Hvilken Windows kører computeren.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2018 - 08:45 #8
Hopper af tråden her. Håber trådstarter har fået løst sit problem :-)