Avatar billede oerteby Novice
10. august 2018 - 23:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office 2000

Jeg har installeret det gamle Microsoft Office 2000 på en gammel computer. Jeg har brug for en særlig Microsoft-opdatering, der skal forhindre, at programmet hele tiden beder mig registrere Office. Opdateringen hedder KB818798.

Den kan jeg bare ikke finde nogen steder. Alle de links, som jeg har googlet, fortæller bare, at "siden findes ikke mere". Er der nogen, der kender et link til et sted, hvor opdateringen stadig kan downloades?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2018 - 00:38 #1
det kan man ikke finde mere jeg fandt https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5674 så ellers og og køre windows Update og se om den ikke kan fixe det ellers skal du prøve og se om den ikke er på en torrent
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2018 - 07:26 #2
Er det kun for at få fjernet boksen du vil have den opdatering eller virker office ikke før den kommer på?

Du har ikke overvejet Libre Office?
https://da.libreoffice.org/
Avatar billede oerteby Novice
11. august 2018 - 09:19 #3
Tak for jeres kommentarer.

Det er lidt mærkeligt, at man ikke kan finde den opdatering mere.

Men det ser ikke ud til at gøre så meget, for den opdatering, som Rasmus har linket til, ser ud til at løse problemet med den irriterende registreringsting. Her til morgen har jeg startet Word flere gange, og programmet er ikke kommet med sin irriterende meddelelse. Så det kunne tyde på, at den manglende opdatering er inkluderet i opdateringspakken.

1000 tak for det.

Jeg har prøvet LibreOffice, og det er et udmærket pakke. Nu er jeg bare så vant til det gamle Office 2000, som med en anden opdatering, jeg har, kan håndtere filformatet docx, og derfor fungerer fint med moderne word-dokumenter.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2018 - 12:52 #4
👍