Avatar billede barth Professor
11. august 2018 - 10:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Outlook: Advarsel om betalingsnetværk

Jeg har fået et underligt problem.

Når jeg starter min Outlook kommer der en bjælke øverst hvor der står:

ADVARSEL OM BETALINGSNETVÆRK. Vi har bemærket at der muligvis påløber ekstraomkostninger på den betalingsforbindelse du bruger. Outlook arbejder offline for at forhindre extra datagebyrer.
Og så er der en boks hvor der står: Opret forbindelse alligevel. Og det gør jeg selvfølgelig. Jeg kører jo på mit eget netværk.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad dette er, og hvordan jeg slipper af med det?
Avatar billede barth Professor
11. august 2018 - 10:45 #1
Forbrugsbaseret forbindelse står som slået fra.
Avatar billede barth Professor
11. august 2018 - 10:50 #2
Jeg kan se, at POKO1 tidligere har løst problemet ved at angive et link, men det link virker ikke mere. Så måske POKO1 har løsningen?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. august 2018 - 14:45 #3
Mener du dette program.?
Jeg har ikke haft brug for det i Windows 10 Så ved ikke om det virker!

https://downloads.malwarebytes.com/file/adwcleaner
Avatar billede barth Professor
11. august 2018 - 18:13 #4
Hej poko1.
Desværre. Det løste ikke problemet. Og det var ikke det link du gav i sin tid.
Har du nogen anelse om, hvad problemet er?
Hilsen Hans
Avatar billede poko1 Ekspert
11. august 2018 - 19:17 #5
Hej det er jo svært at huske jeg har deltaget i så mange tråde men hvis du kan henvise til hvor linket ikke mere findes kunne det jo være at det stadigt ligger hos mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2018 - 23:55 #6
Du skal måske lige skrive hvilken Windows du kører for at lette poko1 med at løse dit problem:-)
Avatar billede barth Professor
12. august 2018 - 07:28 #7
Jeg kører Windows 10. poko1: Her er dit link: https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/998149
Avatar billede poko1 Ekspert
12. august 2018 - 08:24 #8
WiFi
1. Vælg Start > Indstillinger > Netværk og internet > Wi-Fi > Administrer kendte netværk.
Vælg Wi-Fi-netværk > Egenskaber > Fravælg Angiv som forbrugsbaseret forbindelse.

2. Hvis dette ikke virker så prøv at nulstille dit netværk og genstart.
https://ibb.co/cxFpQp
Avatar billede barth Professor
12. august 2018 - 09:33 #9
Hej poko1. Jeg har som jeg skriver fravalgt forbrugsbaseret forbindelse.

Jeg har et problem. Når jeg bruger dit link kommer jeg fint ind på en side hvor der står nulstil nu. Men når jeg trykker på knappen bliver billedet blot større.

Jeg har så prøvet at downloade programmet WinZip Driver Updater men det hjælper mig ikke. Hvordan får jeg nulstillet netværket?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. august 2018 - 09:48 #10
Ja billedet bliver Større det er nok fordi det er et billede og kun en henvisning til hvordan du gør!
Tryk på Windowstasten + I Nu ser du siden Indstillinger her vælger du Netværk og Internet. Her vælger du Fanen Status og nederst ses Netværksnulstilling.
Avatar billede barth Professor
12. august 2018 - 09:58 #11
Hurra poko1. Tusind tak. Det ser ud til at have løst problemet. :)