Avatar billede mikkel251 Seniormester
12. august 2018 - 10:34 Der er 2 kommentarer

Hvorfor virker min kode ikke !!

Hej jeg har lavet en wordpress side hvor der er et child tema, jeg fik en programmør til at hjælpe mig med den her kode, som jeg så gerne vil have over i et andet tema hvor jeg også har et child tema til men koden virker ikke i det nye tema.

hvad gør jeg forkert og hvordan retter jeg det??

Det skal fjerne et link til woocommerce produkt side da jeg ikke skal bruge den side.

her er koden
<?php
// Exit if accessed directly
if ( !defined( 'ABSPATH' ) ) exit;

// BEGIN ENQUEUE PARENT ACTION
// AUTO GENERATED - Do not modify or remove comment markers above or below:

// END ENQUEUE PARENT ACTION

// Gema Codeable function to remove product link from catalog to single product
function remove_woo_product_page_links() {
remove_action( 'woocommerce_before_shop_loop_item', 'woocommerce_template_loop_product_link_open', 10 );
remove_action( 'woocommerce_after_shop_loop_item', 'woocommerce_template_loop_product_link_close', 5 );
}
add_action( 'init', 'remove_woo_product_page_links' );
?>
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. august 2018 - 11:07 #1
Har du defineret ABSPATH ?

Se koden her:

if ( !defined( 'ABSPATH' ) ) exit;
Så hvis den ikke op defineret, så kalder den EXIT
Avatar billede MadsenDK Juniormester
13. august 2018 - 16:37 #2
Hej Mikkel,

Det vil helt sikkert hjælpe dig, hvis du skriver hvad hjemmesiden hedder, så man bedre kan se nærmere på det hele og komme med et løsningsforslag. Blot et venligt råd :)

Jeg har selv arbejdet med child temaer tidligere og ved de kan være ret besværlige.