Avatar billede skovmanden34 Praktikant
12. august 2018 - 20:12 Der er 2 kommentarer

overfør onedrive mapper.

Hej
Jeg ønsker ikke at bruge onedrive mere. Derfor ønsker jeg at overføre alle mapperne fra onedrive mappen på min usb nøgle, til mit c:>\. Men onedrive vil ikke lade mig kopiere mapperne. Hvad gør jeg forkert ?
Jeg kan ikke se at der skulle være specielle rettigheder til onedrive.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2018 - 20:23 #1
højreklik på onedrive-ikon i systembakken, vælg 'Flere' og der Indstillinger
I det nye vindue, 'Fjern tilknytning fra denne...'
Så kan du konfigurere Onedrive igen, og der vælge, at den skal ligge på c-drevet.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2018 - 14:32 #2
det lyder som om du ikke har downloadet dine filer fra OneDrive - højre-klik på din onedrivemappe (i stifinderen) og vælg "Behold altid på denne enhed" - så skal den lige hente alle filer, derefter bør du kunne kopiere/flytte dine filer