Avatar billede gedsted Praktikant
16. august 2018 - 16:22 Der er 2 kommentarer

Kan ikke installere mit Cameye 300 K på mit netværk

Hej
Jeg har lige fået ny fiberboks installeret af Eniig, og jeg kan ikke installere mit Cameye 300 K på serveren.
Jeg har fuld adgang til fiberboksen, og har kørt IPcamsetup (nok mindst 10 gange) uden at kunne få kontakt til cameraet.
Jeg kan heller ikke se det, når jeg laver Wifi scan på fiberboksen.

Er der nogen der måske kan hjælpe mig ?

Erling
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2018 - 17:17 #1
ser du på 5ghz og cameye er på 2,4ghz? (dvs du har sat wifi til .ac standard, og cameye kan kun op til .n standard)
Avatar billede gedsted Praktikant
16. august 2018 - 17:35 #2
Min boks er en Icotera i4850 og den kører 2,4ghz.
Jeg havde ikke problemer med at installere cameye på den tidligere boks :)
Når jeg Ipcamsetup får jeg ingen fejlmelding fra dette program.
Erling