Avatar billede jarlja Forsker
17. august 2018 - 01:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor er de gennemveje jeg havde glemt på start skærmen

Jeg skiftede  Launcher ( starter) forsvandt de. Har jeg dem stadigvæk i så fald hvor?

I browseren Chrome på Android kan man downloade en hjemmeside til offline læsning, men hvor bliver den gemt på enheden, jeg kan ikke finde den. Og den er ikke i download.

På forhånd mange tak
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2018 - 09:00 #1
offline - brug ES file explorer til at se rundt på hele mobilen.
du skal nok tilbage til den gamle start for at se dem - ellers så er der den lange vej med at lave genveje forfra.
Avatar billede jarlja Forsker
17. august 2018 - 18:43 #2
Tak.