Avatar billede DanKlarskov Novice
24. august 2018 - 22:59 Der er 2 kommentarer

dxf fil for stor

Kære ekspert,

Jeg har denne fil, dxf.
Se vedlagt dxf fil 1.

Så har Jeg fået den skaleret ned til mindre størrelse og gemt i pdf via CorelDrawx8.

Så har Jeg åbnet pdf'en i nyeste udgave af Photoshop. Her er den åbnet i 1200 dpi. Så har Jeg gjort den mindre i dpi så den passede.

Nu har Jeg så egentligt problemet med at have dxf filen i rette størrelse i stedet for at skalere så meget ned.

Så Jeg ønsker mig hjælp til at dxf filen er i den rigtige størrelse der passer til denne størrelse jpg 300 dpi.
Se vedlagt jpg fil 2.

Hvordan gør Jeg det?

Med venlig hilsen
Dan Klarskov

ps: ved ikke hvordan Jeg skal vedlægge de to filer...måske Jeg kan sende dem til din private mail adresse. Min er dan@klarskov.net
Avatar billede KHN Guru
26. august 2018 - 09:58 #1
Hvor stor en fil snakker vi om? Og er det kun for at du skal kunne sende filen via e-mail?
Så kan du måske bruge dette sted: https://dk.filemail.com/ for at sende filen - uden at skaler ned til mindre størrelse. Men bemærk at filen vil kun være tilgængelig i 7 dage efter upload for den person du sender til - derefter skal du upload filen igen.
Her en liste over hvad du kan i den gratis version af Filemail:
50 GB Maksimum størrelse
Dage til rådighed: 7
Permanent lagerplads
Ubegrænset Downloads
Overførsels-sporing
Filemail Desktop
BitTorrent downloads
FTP downloads
HTTPS - Sikker overførsel
Avatar billede DanKlarskov Novice
26. august 2018 - 12:17 #2
Jeg tror jeg har fået den hjælp jeg havde brug for
Tak for denne gang
Mvh
Dan Klarskov