Avatar billede exabb Seniormester
25. august 2018 - 21:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Handle med Goblue?

Er der nogen der har handlet mobiltelefon hos Goblue? Jeg kender ikke firmaet, men de har rigtig gode priser på Samsung.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2018 - 23:33 #1
jeg vil ikke.. ikke efter hvad man kan læse her
https://dk.trustpilot.com/review/www.goblue.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2018 - 23:36 #2
hvorfor prøver du ikke at søge den Samsung du vil have, på www.edbpriser.dk ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. august 2018 - 20:51 #3
#1 Umiddelbart ser det meget godt ud med fire stjerner, men når man kikker nærmere på brugernes anmeldelser (1745 i alt) så kan man godt se at det måske ikke lige er det rigtige sted at lægge sine penge. Så jeg ville også holde mig vær der fra.
Avatar billede exabb Seniormester
26. august 2018 - 21:36 #4
Tak sidwave,

jeg har ikke lyst til at handle der, men Goblue var ellers billigst med en Samsung Galaxy S9 ifølge netop "edbpriser.dk"
Jeg købte den i stedet igennem CBB mobil til samme lave pris 4.499,-
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 18:35 #5