Avatar billede Indkøber Praktikant
27. august 2018 - 14:42 Der er 2 kommentarer

Outlook 2010 Hvordan opretter jeg en regel med sendte mails, i forskellige mapper?

Da jeg modtager og sender en del mailes, glemmer jeg tit at jeg godt vil gemme nogen af de sendte mails, i de forskellige leverandør mapper.
Jeg har forsøgt flere gange at oprette en regel, men det lykkes ikke rigtig. Jeg kunne godt tænke mig at der popper et vindue op, om jeg ønsker at gennem i en mappe eller bare annuller, at den ikke skal. Det er en ny mappe fra gang til gang, er der nogen der kan hjælpe med det ?
Vi bruger outlook 2010.
Avatar billede KHN Guru
27. august 2018 - 16:07 #1
Avatar billede Indkøber Praktikant
28. august 2018 - 06:58 #2
Tak, men den hjælper ikke på mit spørgsmål :-(