Avatar billede beograd Novice
27. august 2018 - 17:30 Der er 7 kommentarer

Mail sendt fra @regionsjaelland.dk

Hvordan kan jeg undersøge/bevise at afsenderen men en mail adresse som ender på @regionsjaelland.dk aldrig har sendt mig “den” mail?
Jeg har afsenderen i kontaktpersoner og har udvekslet over 30 mail men lige pludseligt er personen kommet med en print af mail som jeg aldrig har modtaget (heller ikke i junk box)
Jeg mener at screenshot af mailen sendt til mig nu er fake/og photoshopped.

Hvor skal jeg starte min research? Alt hjælp er stor hjælp jeg takker mange gange 🙏🏻
Avatar billede posten Ekspert
27. august 2018 - 17:53 #1
når man sender så mange mail uden nogen form for live konsultation beviser noget er galt
Avatar billede beograd Novice
27. august 2018 - 18:04 #2
Hej Posten. Det forstår jeg ikke?
Live konsultation var ikke nødvendig i dette tilfælde.
Det er privat person som har udvekslet mailes med mig vedr. en sag fra sin arbejdsplads.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2018 - 18:42 #3
du kan ikke bevise en skid, om du har fået mail eller ej.
en serverudskrift kan vise om mail er leveret..

hvad er problemet ?
har du misset en mail, og får nu problemer ?

sagen er enkel: du har IKKE fået mailen, og så prut, slut på historien
Avatar billede beograd Novice
27. august 2018 - 18:58 #4
Det kan der ikke passe at man ikke kan undersøge om afsenderen har sendt mailen?
Det har stor betydning da mail afsenderen påstår at have sendt krav om istandsættelse af bolig jeg har udlejet men det er aldrig sket. Mailen kommer som print da jeg har kræver mit depo tilbage så det har stor betydning om afse deres har sendt den mail eller lavet dokument fals.
Avatar billede KHN Guru
27. august 2018 - 19:07 #5
Avatar billede beograd Novice
27. august 2018 - 19:19 #6
Den artikel fandt jeg også :-) tak. Så jeg absolut intet gøre?
Avatar billede KHN Guru
27. august 2018 - 19:19 #7
Ellers må man ringe til den person man har udvekslet e-mail med, for at få bekræftet om personen har sendt en e-mail.