Avatar billede lail Forsker
28. august 2018 - 08:53 Der er 3 kommentarer

outllook flytte fra inbox til anden mappe

Jeg skal nu her i forbindelse med databeskyttelses loven have ryddet op og sorteret.
Jeg har oprettet nogle mappe. Men jeg kan ikke flytte fra inbox over i mapperne. Eller de flyttes men ligger også fortsat i inbox. Og sletter jeg så efterfølgende mailen i inbox så slettes den også fra min nye mappe

Jeg synes ikke jeg tidligere har oplevet dette.

Nogen der kan hjælpe mig videre

Laila
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. august 2018 - 09:04 #1
Det lyder sært - jeg kan umiddelbart kun komme på noget så lavpraktisk, som at en af dine CTRL taster hænger - prøv at slå på begge et par gange for evt. at løsne dem, før du prøver igen.
Avatar billede lail Forsker
28. august 2018 - 15:29 #2
Det var fordi jeg havde skeivet noget i søgefeltet
Avatar billede Tom K. Forsker
28. august 2018 - 17:10 #3
I feltet ved siden af søge felter står der som standart aktuel postKasse,
ændre dette til aktuel Mappe, så forsvinder din post ikke over i slettet post.