Avatar billede Slettet bruger
30. august 2018 - 18:29 Der er 4 kommentarer

Autoradio

hej jeg har en auto radio med dvd, navi, usb, sd.  kort læser men kan ikke finde noget på radioen om hva mærke det er eller noget, og jeg ville gerne have navigationen op og køre så jeg slap for den externe gps og ledning.

kan jeg evt sende et billed af radioen hvis det kunne være en hjælp for er i vildrede

Mvh.
Gismo
Avatar billede milter Ekspert
30. august 2018 - 18:34 #1
Autoradioer sidder normalt i biler, så hvorfor ikke bede fabrikanten af den bil om en vejledning?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. august 2018 - 19:36 #2
Det er faktisk den eneste vej. ;-)
Selvom radioen måske er produceret af xxx for Audi, er det stadig Audi, der har haft det sidste ord i, hvordan den skal opføre sig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. august 2018 - 20:15 #3
Hvorfor er brugeren slettet??? Måske han blev fornærmet.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2018 - 07:32 #4
Radioen kom uden bilen måske?