Avatar billede jhjorsal Mester
31. august 2018 - 07:15 Der er 2 kommentarer

Timer der kan tage et daglig billede

Jeg leder efter en apps der automatisk kan tage et billede med ios kameraet en gang dagligt, har leget lidt med IFTTT men den har desværre ikke adgang til ios kamera funktionen, nogen der kan hjælpe
Avatar billede finb Ekspert
31. august 2018 - 08:18 #1
Søge-ord: timelapse og ios
Avatar billede jhjorsal Mester
31. august 2018 - 08:50 #2
Jo men de timelapse jeg har fundet kan ikke gemme billederne som enkeltbilleder, kun som en film, og jeg vil have et enkelt jpg billede dagligt, 365 dage om året.