Avatar billede mort1 Ekspert
31. august 2018 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logitech Anywhere MX mus er sløv

Min supermus er kørt træt - Den har i længere tid ikke rigtig fulgt med i bevægelserne, men har dog været brugbar. Nu er den imidlertid blevet helt håbløs og jeg skal foretage STORE bevægelser før den reagerer - For at flytte markøren fra venstre til højre på min godt 50 cm brede skærm, skal musen flyttes mellem 20 og 25 centimeter, og samtidig flytter markøren sig med stor træghed.
Er det ganske enkelt alder, eller er der en løsning på problemet ?
Avatar billede Rune1983 Ekspert
31. august 2018 - 13:11 #1
Har du kontrolleret egenskaber for MUS i windows at det ikke er hastigheden som er sat markant ned? Mange nyere mus har en knap OP/NED til at styre hastigheden af musen når du flytter den rundt på skærmen.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2018 - 14:36 #2
rens underside - specielt linsen
skift batteri
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2018 - 15:25 #3
Hvis

Hvis du ikke bruger Logitech SetPoint, så hent og prøv den.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2018 - 15:26 #4
Hov!!! Jeg ved ikke hvad der skete lige der :-(
Avatar billede mort1 Ekspert
01. september 2018 - 13:21 #5
Tak for forslag og ideer også til valby1 for dit "lange input" - De ting I nævner har været prøvet, og er nu, afprøvet igen, desværre stadig uden held - Jeg har senest afprøvet computeren med en anden mus, som fungerede efter hensigten. Min konklusion må nok blive, at det simpelt hen er for længe siden Logitech musen var ny og derfor tilsyneladende er slidt op.
Jeg afslutter derfor tråden, uden en reel løsning. Den mulighed for at afslutte tråden uden en løsning findes tilsyneladende ikke, hvorfor jeg betragter dette svar som "løsningen"
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2018 - 13:34 #6
OK :-)