Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
31. august 2018 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny pdf-fil på vores hjemmeside.

Jeg har en pdf-fil på min hjemmeside, som min udvikler i sin tid lavede. Nu vil jeg gerne opdatere den, hvordan gør jeg lige det?

Den ligger her: http://www.staticdata.com/products/ under punktet "See our proces": http://www.staticdata.com/wp-content/uploads/2014/10/Priceliste.pdf
Avatar billede ejvindh Ekspert
31. august 2018 - 15:21 #1
Det nemmeste er naturligvis, hvis du kan finde det excel-ark, som den er lavet fra, og så redigere i den.

Hvis du ikke har adgang til den, så må du prøve at eksportere den til et andet filformat, eller kopiere teksten over i noget, du kan redigere.

En tredje mulighed er at bruge en pdf-editor, hvor du så "overskriver" tallene med andre tal. Men her skal du nok være rimelig grundig, hvis det skal se ordentlig ud.

Den mest langsigtede løsning er nok at få-fat-i eller lave en Excel-fil, som du så kan eksportere til pdf hver gang du ændrer i den og uploader.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
31. august 2018 - 15:25 #2
Arrh, mig ikke præcis. Jeg mener, hvordan får jeg en ny version op, som så skal overskrive denne.
Avatar billede ejvindh Ekspert
31. august 2018 - 15:37 #3
Så har du to muligheder:
(1) Enten at fyre op under din ftp-klient, og finde pdf-filen på webhotellet, og overskrive med den nye pdf.

(2) (nok bedre): Det ser ud til at være en Wordpress-side. Så kan du logge ind i admin-delen (kontrolpanelet). Her ligger pdf-filen nok under punktet Medier.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
31. august 2018 - 17:45 #4
Takker! Det ser rigtigt ud :-D.
Avatar billede ejvindh Ekspert
31. august 2018 - 22:32 #5
Velbekomme :-)