Avatar billede Niels 1974 Novice
31. august 2018 - 22:15 Der er 6 kommentarer

Windows Installer

Hej.
Jeg får denne meddelelse hver eneste gang jeg forsøger at installere noget på min pc.
Et andet program er ved at blive installeret. Vent,indtil denne installation er fuldført, og prøv derefter at installere dette program igen.

Meddelelsen kommer uanset hvornår og hvad jeg forsøger at installere.
Styresystem Windows 10
Hvad pokker sker der?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2018 - 22:51 #1
det kunne godt være windows update der er igang med at installe flere updates..
hvad er dine indstillinger for det ? den kan installe mens windows kører, eller når du lukker ned.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2018 - 05:34 #2
Det kan være manglende rettighed, eks. nød til at være som 'Administrator'. Eller konti som er lavet, og eller, delegeret til dig, er eller har ikke rettighed som Administrator. Måske nulstilling af Windows 10 kan hjælpe, og selvfølgelig med beholde filer og data. Dette tiltag kræver program reinstallering  mm.
Prøv disse tiltag før du beslutter at tage Nulstilling af Windows 10:

#1: Højreklik applikationen og tryk 'Kør som Admin`'.

#2: Skift UAC (User Account Control) niveau til ingen eller minimer en takt ned.
- I Startmenu søg UAC, ved at indtaste UAC ved søgefeltet og kør Brugerrettigheds beskyttelse ændre tiltagene ved at slå det fra eller skifte niveau en takt ned. Er det slået fra, prøv indstil tilbage til anbefalet indstilling.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2018 - 09:06 #3
Har ikke selv haft dette problem på længe, men måske dette link kan hjælpe dig:
https://support.microsoft.com/en-us/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2018 - 12:31 #4
#3 link - glimrende, og hvis det kniber med engelsk, så scroll helt ned i bunden og til venstre kan du på globen skifte sprog til dansk.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2018 - 12:47 #5
Tak claes57 for info :-)