Avatar billede posten Ekspert
03. september 2018 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

valg af iconer i win 10

nu har jeg fundet udaf hvordan man fremkalder ALLE iconer i proceslinjen mangler "bare" at få "denne pc" op i højre hjørne da jeg har det prncip at de 2 ting SKAL  være fremme hvordan er det nu jeg vælger iconer til mit skrivebord
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2018 - 17:37 #1
Du kan om ikke andet gå ind på C-drevet. Denne PC trækkes så bare ud på skrivebordet som genvej, med musen - hvis det var det du mente?
Avatar billede klaudi Ekspert
03. september 2018 - 18:01 #2
Tast WIN+i så åbner Windows indstillinger.
Klik så på Personlig tilpasning, derefter på Temaer,
rul ned til Relaterede indstillinger,
klik på Indstillinger for skrivebordsikoner,
her kan du markere Denne Computer.

Hvar det det du mente?
Avatar billede klaudi Ekspert
03. september 2018 - 18:02 #3
Hvar = Var :-)
Avatar billede posten Ekspert
03. september 2018 - 21:59 #4
MANGE tak klaudi havde "glemt" genvejen nu bliver det gemt så jeg kan finde den igen fremover
nej valby1 de fleste oplysninger kommer frem ved at gå ned i egenskaber det duer jo ikke på en genvej men klaudi har løsningen
så vi stopper her
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2018 - 22:18 #5
Ja det var jeg godt klar over, da jeg så løsningen, jeg havde også glemt den :-)