03. september 2018 - 21:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen kontakt til server

Hej.
Rookie her, men ikke desto mindre webansvarlig for musikimalling.dk. Er serveren nede eller er der noget andet galt. Hjemmesiden kan ikke vises, og jeg er blank, desværre. Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen
Allan
Avatar billede jk45 Forsker
03. september 2018 - 21:56 #1
Det virker som om du mangler en dns på den ip adresse serveren kører på. Er den hosted af dig selv eller ved en et hosting firma ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. september 2018 - 21:57 #2
DNS er "forsvundet".  Domænet peger på unoero som navneservere, og de har ingen info om musikimalling.dk

Har du lavet ændringer indenfor den sidste dags tid?

Er der betalt til unoeuro?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. september 2018 - 10:19 #3
Det blev løst? Må vi høre hvad der var galt.
Avatar billede puren Ekspert
04. september 2018 - 12:48 #4
erikjacobsen >> kikket på det i går og der var der ikke noget DNS A-record det er der nu og der kommer en side frem så ja må tænkes at det virket
04. september 2018 - 17:55 #5
Hej alle. Tusind tak for jeres input. Erik var inde på det rigtige. Unoeuro ville gudhjælpemig have penge for deres ydelser! Jeg har overtaget tjansen fra en anden og derfor var der ikke blevet sendt en regning til mig. Venlig hilsen Allan