Avatar billede bb69 Seniormester
04. september 2018 - 09:09 Der er 8 kommentarer

Backup af mobil, hvordan kan man åbne den på pc

Hej.

Jeg har en backup af min mobil liggende på google drev.

Kan man åbne denne backup og få adgang til filerne på sin pc.
Avatar billede INK Ekspert
04. september 2018 - 09:19 #1
Har ingen erfaring med det, men ville selv downloade backup'en til min pc. Hvis det er en Samsung telefon, ville jeg anvende Samsung Kies programmet (downloades gratis) eller et tredjepartsprogram til at "kikke" i backup'en.
Avatar billede bb69 Seniormester
04. september 2018 - 09:41 #2
problemet er at jeg ikke kan downloade backuppen, når jeg klikker på den får jeg 2 muligheder, se eksempel og slet backup
Avatar billede mort1 Ekspert
05. september 2018 - 10:14 #3
Det ser ikke ud til, at du har fået løst dit problem - For at komme videre tror jeg det er en god ide, at fortælle os hvad det er for en mobiltelefon det handler om ;-)
Avatar billede bb69 Seniormester
05. september 2018 - 13:47 #4
der står:
backup af GT-N5120
ved ikke om det er info nok.
Avatar billede INK Ekspert
05. september 2018 - 14:25 #5
Det er jo så tilsyneladende en Samsung Tablet med Android. Formoder den er beskyttet af password, så hvis du ikke kender det, så bliver det nok svært.
Hvis du stadig har tablet'en kan du nulstille og evt. rekuperere til tablet og så kikke.
Avatar billede bb69 Seniormester
08. september 2018 - 07:03 #6
aner ikke om den er beskyttet med password

jeg har 2 af dem
den anden hedder SM-G930F
Avatar billede mort1 Ekspert
08. september 2018 - 11:07 #7
Gå ind på nedennævnte side (link) - efter et øjeblik dukker der en dialogboks op, som giver dig mulighed for at chatte med en Google Drive ekspert, her kan du utvivlsomt få hjælp.
https://support.google.com/drive/answer/2424368
Avatar billede bb69 Seniormester
15. april 2020 - 07:50 #8
der er siden jeg oprettede spørgsmålet sket en del, kan ikke huske hvad jeg prøvede eller om det virkede, så lidt svært at vælge om i havde en løsning på dette