Avatar billede Kim Roth Juniormester
06. september 2018 - 13:34 Der er 2 kommentarer

Fejlmeddelse

Jeg har lavet en formular med alle mine relevante felter, men når jeg vil oprette en ny skriver den "Poster kan ikke tilføjes, fordi joinnøglen til tabeller NAVN ikke er i postsættet"

Jeg kan ikke lige finde ud af hvad det er jeg mangler, alle de andre felter kan jeg godt opdatere med nye data

Nogen ide?
Avatar billede terry Ekspert
06. september 2018 - 14:33 #1
I'm guessing you are using a query as data source, try directly adding a record in the query and see if you get the same problem.

I'm guessing your relationships need looking at
Avatar billede terry Ekspert
06. september 2018 - 14:35 #2
"alle de andre felter kan jeg godt opdatere med nye data" alos in related tables?

Only think I can maybe think of is that NAVN is a reserved word in Danish.