Avatar billede Dorte Mester
06. september 2018 - 15:04 Der er 3 kommentarer

Vis en boks med hvem der har filen åben

Hej
Jeg har en Ecxel fil, som skal bruges af flere brugere. Hvis jeg åbner den og en anden har den åben, viser den bare øverst at filen er skrivebeskyttet.
Hvordan får jeg den til at vise en boks, der fortæller hvem der har filen åben ?

På forhånd tak :-)
06. september 2018 - 15:14 #1
Du skal snakke med serveren via noget kode - kig på
https://docs.microsoft.com/en-us/previous-versions/windows/it-pro/windows-xp/bb490961(v=technet.10)
06. september 2018 - 15:14 #2
(v=technet.10) skal være med i linket...
Avatar billede kim1a Ekspert
11. september 2018 - 19:18 #3
Hvis I har den tekniske opsætning og Office365 kan I bruger sharepoint/Onedrive og så dele af den vej, så står deres initialer oppe i højre hjørne.