Avatar billede ZeBa Ekspert
07. september 2018 - 21:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

VPN

Jeg skal til USA i 3 uger og vil gerne kunne se danske TV-programmer. Desuden er der 1 eller 2 danske sites, som har udelukket mig.
Hvilket VPN skal jeg vælge?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 23:55 #1
Den billigste.
08. september 2018 - 00:11 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2018 - 01:38 #3
Bedste nordiske vpn er nok F-Secure Freedome VPN.

Brugte det flittigt i over 3 år, da jeg rejste en del.
Plus, kan analysere traffik, da det også kan give dig navne hvem tracker dig, og blokkere dårlige sites.

Bruger andet selv nu, men mit råd ville være det.

https://www.f-secure.com/en/web/home_global/freedome
Avatar billede Jhja Seniormester
08. september 2018 - 13:32 #4
F-Secure er gratis i 14 dage og 30 dage penge tilbage garanti hvis du fortryder. Der er sikkert også andre som har prøveperioder. Jeg brugte det i 2 år men har nu gået over til NordVpn, mest pga et godt tilbud, $99 for 3 år, tilbudet har sluttet. NordVpn er en af de mest anbefalede udbyder blandt kritiker.
Avatar billede puren Ekspert
08. september 2018 - 17:36 #5
de fleste streaming services som netflix, HBO, viaplay, hulu og andre har efter hånden lukket ved for at man kan bruge betalings vpn som nordvpn, pia, f-secure og alle de andre så den eneste måde som er 100% sikker er at lave den egen vpn server,

og det er ikke så fucking svært mere som det var en gang
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
08. september 2018 - 18:15 #6
Er der ingen der har læst hvad manden skrev i OP?

Manden skriver han skal 3 uger ud af landet. Så er f-secure jo åbenlyst en dårlig anbefaling da de minimum opkræver for 1 år ad gangen.
Han nævner også specifikt at han gerne vil se dansk tv, og ikke netflix, HBO, viaplay eller hulu. Så at de har lukket for vpn adgang er jo tydeligvis ret lige meget i denne sammenhæng.

nordvpn tager 77,- for 1 mdr.
Avatar billede puren Ekspert
08. september 2018 - 18:21 #7
tv2 og dr også gør det

Tordenfusk >> er det bedre nu
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
08. september 2018 - 18:28 #8
Har ikke haft nogen problemer med at få adgang til tv2 eller dr via vpn over det sidste års tid.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. september 2018 - 18:08 #9
Tak for alle kommentarerne. Endte op med F-Secure prøveperiode på 1 måned
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. september 2018 - 18:19 #10
Men skal man ikke kunne indstille, hvilket land man vil lade som om man hører hjemme i?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2018 - 20:24 #11
F-Secure?
Det er Freedome VPN du skal bruge, her er linket:

https://www.f-secure.com/en/web/home_global/freedome
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. september 2018 - 01:29 #12
Det var bedre, tak for det :)