Avatar billede thomasfricke Juniormester
08. september 2018 - 10:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Output mærkeligt

Jeg har denne...

Var output = "aBc123"

Hvis jeg...

alert('output');
Siger den "aBc123"

Hvis jeg ..

onclick=(output)

Så er output " abc123"

Så er alt små bogstaver og et mellemrum foran

PS. Dette er ikke den oprindelig kode...
Avatar billede Slater Ekspert
08. september 2018 - 11:45 #1
Kan vi se den fulde kode? onclick=(output) giver ikke rigtig nogen mening, og hvis du mener onclick="alert(output)", så gør det ikke hvad du beskriver.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
08. september 2018 - 12:22 #2
Har ikke kode i nærheden lige nu, men nej alert er ikke i onclick.

Var output er oprigtigt Data.output[i].value

Value er eksempelvis "AB22333"

Hver gang jeg bruger + output + udskriver den det rigtigt, men mindre jeg gør det i onclick. Der lavet den det om til små bogstaver og et mellemrum foran Å.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
08. september 2018 - 13:32 #3
var reg = VData.VehicleList[i].VehicleRegNo;

var regnew = reg.replace(/\s/g, "");

var input = '<input type="checkbox" id="' + regnew + '_fInfoTyreChange" name="fInfoTyreChange" value="' + reg + '" ' + checked + '>';

var info = '<div class="infoTextTooltip" id="' + regnew + '_fInfoTyreChange" onclick="infoTextHide(this);"><b>Information</b><br>besked.</div>';

document.getElementById("InsertList").innerHTML += '<tr><td>' + input + '</td><td>Påmindelse - Hjulskift på ' + regnew + ' <div id="imgIcon" onclick="infoTextToggle("' + regnew + '_fInfoTyreChange");"></div>' + info + '</td></tr>';
Avatar billede thomasfricke Juniormester
08. september 2018 - 13:40 #4
Dette er hvad der kommer frem...

<input type="checkbox" id="YB28642_fInfoTyreChange" name="fInfoTyreChange" value="YB 28642">

<div id="imgIcon" onclick="infoTextToggle(" yb28642_finfotyrechange");"=""></div>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. september 2018 - 23:17 #5
Der er rod i "-erne. Dit yb28642 opfattes som en attribut til <div>

Se her:    onclick="infoTextToggle("

Det er en pænt afsluttet streng til onclick. Alt efter det sidste " er ikke en del af onclick. Du kan formentlig (utestet):

document.getElementById("InsertList").innerHTML += '<tr><td>' + input + '</td><td>Påmindelse - Hjulskift på ' + regnew + ' <div id="imgIcon" onclick="infoTextToggle(\'' + regnew + '_fInfoTyreChange\');"></div>' + info + '</td></tr>';
Avatar billede thomasfricke Juniormester
09. september 2018 - 08:45 #6
Perfekt, det var løsningen... Jeg har dog ikke helt fattet hvorfor...