08. september 2018 - 11:54 Der er 10 kommentarer

Outlook svarer ikke

Har problem med Microsoft Outlook som hele tiden lukker ned og svarer ikke. Der sker det samme i fejlsikret tilstand. Har prøvet at afinstallere min Office pakke og installere igen men det hjælper ikke. Har prøvet at køre reparations værktøj fra Microsoft men hjælper heller ikke.
Avatar billede posten Ekspert
08. september 2018 - 12:11 #1
hvilken office pakke er den fra ??
08. september 2018 - 12:20 #2
Office 365 Personal
Avatar billede kurtba Ekspert
08. september 2018 - 23:09 #3
Det kan evt. skyldes, at når der afinstalleres ryddes der ikke ordentligt op i registreringsdatabasen, således at de forkerte indstillinger også stadig er der efter geninstallation. Prøv at afinstallere igen. Hent derefter Ccleaner i gratisversion. Kør en rens, både en generel rens og især en rensning af registreringsdatabasen.
Når det er gjort genstarter du computeren (så den får læst en ren registreringsdatabase ind) og prøver at installere. Måske det løser problemet.
Det har det gjort for mig et par gange, dog med andre programmer end outlook.
09. september 2018 - 09:50 #5
hej Kurtba,
jeg har Ccleaner installeret og har også kørt den efter gen installationen men har måske ikke vinge det rigtige sted. Hvad hedder "registreringsdatabasen" inde i Ccleaner ??
Avatar billede posten Ekspert
09. september 2018 - 11:24 #6
det han mener er du skal køre ccleaner FØR du install. for at fjerne ALT til din outlook
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2018 - 12:08 #7
#posten måske hjæper dette:
Afinstallering Office 365.
Starte Ccleaner,
kig på det sekundær fane,
Registry, tryk skan for poblemer.
Færdig med at skanne,
tryk på Fiks valgte problemer.
Accepter om at tage Bavkup af Registeringer.
Lav nyt mappe,
og navngiv mappen.
Gem backup af Registering.
Tryk på Fiks på alle valgte problemer.
Tryk på Luk.
Luk for Ccleaner.
Installér Office 365,
og se om det hjalp.

Forklaring seperat.
På pc kan det findes som regedit (regefit.exe) eller fulde navn Registeringseditor.
Dette er både pc'ens egne regler for egenskaber, og programmernes egenskaber.
Foretager man indstilling eksempel på Netværk, slå fra og til på et program,
bliver der lavet registering, også for nylige og gamle installering af Office 365 lagt register af her.
For at se, om det skaber register bøvl af ny og gamle register ændring, var dette formål, hvorfor man afinstallerer Offine 365, og køre Ccleaner register skanner og løse det med den, for at se, om det vil virke fremover.

Ok, er det derimod stadig ikke løst, prøv at lave nyt Outlook profil, se om det hjælper.
Nødvendige oplysninger og guide forefindes allerede på linken.

https://support.office.com/da-dk/article/outlook-reagerer-ikke-er-g%c3%a5et-i-st%c3%a5-ved-behandler-er-holdt-op-med-at-virke-fryser-eller-h%c3%a6nger-5c313d04-64af-4441-82d2-44e5a43eee5a?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK

Du kan eventuelt se, om Lync skaber problemer, for Skype for Business skaber også Outlook problem. Installér det ikke eller deaktiver, hvis du ikke bruger Skype for Business, og kun bruger almindelig Skype.
Avatar billede posten Ekspert
09. september 2018 - 13:09 #8
det var jo ikke mig der havde problemet med outlook det er jo birgit
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2018 - 02:49 #9
😂🤣👍🤙🤓
Avatar billede posten Ekspert
10. september 2018 - 07:49 #10
ha en god dag jørgen