Avatar billede uld Praktikant
12. september 2018 - 11:45 Der er 5 kommentarer

e-mail pist væk

Har haft samme e-mail ( gmail.com) i ca 10 år. når jeg nu prøver at logge ind kender programmet ikke *******@gmail.com.  det er en forenings adresse.
hvordan kan jeg få den lukket op igen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. september 2018 - 11:59 #1
Kan det tænkes at din mailadresse også er/har været tilknyttet en G-suite?

Prøv at gå på https://mail.google.com på en anden web-browser, end den du har brugt. Og hold så nøje øje med, hvad der bliver skrevet på skærmen - om du bliver spurgt til om det er en forenings eller privat konto du forsøger at logge på med.
Avatar billede Mikael Ekspert
12. september 2018 - 13:25 #2
Der er altså en hel del "ged" i både Google/ gmail lige pt. ;)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. september 2018 - 14:05 #3
Hvad for noget "ged"?

Jeg synes ikke jeg har oplevet noget med nogen af mine konti...
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2018 - 18:03 #4
#2 Det er vel mere Google Crome der er problemer med??
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2018 - 18:05 #5
Så enig i #1 med at prøve anden browser end Crome.