Avatar billede finnsp Novice
13. september 2018 - 20:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af indholdskontrolelement i et felt fjerner hele tabellen

Jeg er ved at opbygge fakturalayout til NAV ved brug af Microsoft Dynamics NAVs Word-layout.
Problemet er at hvis jeg forsøger at fjerne indholdskontrolelementet i et felt som f.eks overskriften for varenummer, så sletter den hele tabellen.
Er der nogen der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
14. september 2018 - 00:59 #1
Jeg ved ikke, om jeg forstår din forklaring om feltet korrekt. Men du vil normalt kunne fjerne et indholdskontrolelement ved at højreklikke i det og vælge ”Fjern indholdskontrolelement”. Kan du ikke gøre sådan?
Avatar billede finnsp Novice
16. september 2018 - 17:21 #2
Hej

Det er det jeg gør, Problemet er at hele tabellen bliver slettet - og ikke kun indholdskontrolelementet i det feltet.
Jeg har oprettet en tabel i Word, hvor jeg så har indsat nogle indholdskontrolelementer (Varenr, Tekst, Antal etc.).
Hvis jeg forsøger at slette et af disse indholdskontrolelementer, så forsvinder hele tabellen.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
16. september 2018 - 18:00 #3
Det lyder til, at der må være noget specielt ved din opsætning. Jeg kan ikke fremprovokere problemet.

Du er velkommen til at sende dokumentet til mig (LF [at] thedoctools.com). Så vil jeg undersøge, om jeg kan finde årsagen - forklar, hvilke(t) kontrolelement(er), du forsøger at slette.

Hvilken version af Word bruger du?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
03. oktober 2018 - 17:43 #4
Du svarede ikke på mit sidste svar. Fandt du ud af, hvad problemet var?
Avatar billede finnsp Novice
03. oktober 2018 - 19:32 #5
Hej

Beklager, men jeg har også haft min interne IT-afdeling på igen, og til sidst fandt de ud af at det kun var på min PC og at der skulle deaktiveres et COM-tilføjelsesprogram.
Har først fået min PC tilbage i denne uge, så har ikke kendt svaret førend nu.

Tak for input!