Avatar billede CHC Forsker
14. september 2018 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup af kalender i Outlook på Mac

Hej

Er der nogen der ved, om man kan tage en backup af sin kalender i Outlook (Mac), gerne automatiseret eller kombinere denne med en anden kalender, så oplysningerne i det mindste ligger to steder? Jeg vil gerne sikre, at mine aftaler mv. ikke går tabt, hvis Mac'en skulle fejle.

VH CHC
Avatar billede mort1 Ekspert
14. september 2018 - 14:06 #1
Nu er jeg ikke stiv i Mac, men kan du ikke kombinere dem med Gmail, så kalenderen er begge steder
Avatar billede James Hyder Praktikant
05. november 2018 - 10:13 #2
I kalenderappen på din Mac skal du klikke på kalenderens navn i kalenderlisten. Hvis du ikke kan se kalenderlisten til venstre, skal du vælge Vis> Vis kalenderliste.
    Vælg Filer> Eksporter som PDF.
    Vælg et sted, og klik derefter på Eksporter. Hændelserne eksporteres til en kalenderfil (.ics).

https://www.achieveessays.com/buy-dissertation.html
Avatar billede CHC Forsker
05. november 2018 - 13:25 #3
Hej James

Tak for svar, men det lyder som om det er kalenderen på Mac du henviser til og ikke Outlook. Tager jeg fejl?
Tror selv jeg har klaret den ved at vælge "Værktøjer" --> "Eksporter".

Vh Claus