fileto Seniormester
15. september 2018 - 02:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Må man godt spørge på Eksperten i arbejdsøjemed

Hej. Jeg har i mange år brugt  eksperten til spørgsmål om min egen hjemmecomputer. Men nu har jeg fået et job hvor jeg skal arbejde  med at vedligeholde computere og kunne godt tænke mig at bruge eksperten til at stille spørgsmål i arbejdsøjemed. Jeg går ud fra at dette er i orden men vil for en sikkerheds skyld gerne høre om det er ok.
Overgaard1654 Mester
15. september 2018 - 02:08 #1
for nogle år tilbage var der er en del skriv til arbejde men ved ikke om det er blive lavet om efter så de er blive opkøbt af computerworld
Overgaard1654 Mester
15. september 2018 - 02:09 #2
sidwave Ekspert
15. september 2018 - 02:15 #3
spørg dine kolleger på arbejdet, udvid firmaets know how.

# selvfølgelig er det ok at spørge herinde
arne_v Ekspert
15. september 2018 - 08:48 #4
Det store flertal af spørgsmål er vel fra hobby-brug.

Men der er engang imellem spørgsmål som tydeligvis kommer fra arbejds-brug.

Det kan jeg ikke se noget galt i. Google, SO, eksperten.dk er alle legale steder at søge information.

Typisk er den slags spørgsmål dog ret komplekse og svære både at stille og at besvare.

For mange år siden var der en "IT konsulent" som ikke kunne ret meget, men hver gang han fik en opgave lige spurgte her på eksperten.dk.

:-)
220661 Ekspert
15. september 2018 - 09:11 #5
#Enig i at man selvfølgelig kan spørge herinde.
#4 Så kom han jo i de rette hænder arne_v :-)
fileto Seniormester
15. september 2018 - 10:06 #6
Tak til jer alle for indput. :-)
220661 Ekspert
15. september 2018 - 10:07 #7
Velbekomme :-)
rogerrabbit Seniormester
15. september 2018 - 13:47 #8
Diverse producenter har også deres egne fora.
Der er også meget hjælp at hente.
Du skal blot være opmærksom på, at det ikke er officielt support fora, selvom der kan være ansatte mellem "hjælperne".

Og ellers er jeg da enig med de andre.

Held og lykke med dit nye arbejde.
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
Tech Mahindra forlader sit danske hovedkvarter: Tre tilbageværende medarbejdere flytter på kontorhotel
Det indiske selskab Tech Mahindra forlader sit danske hovedkvarter i Ballerup og er i stedet flyttet på kontorhotel med kun tre medarbejdere. Computerworld har besøgt de forladte lokaler. Se billederne her.
Computerworld
"Så kommer Microsoft og siger, at jeg kan få en milliard kroner, men det ændrer jo ikke mit liv så meget"
"Dengang Microsoft bød på os, var det med blandede følelser, for jeg havde allerede 200 millioner kroner stående i banken. Til gengæld skulle jeg aflevere min spændende virksomhed."
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Manden bag Stack Overflow til softwareudviklere og folk i it-branchen: Disse ting skal du lære, hvis du vil undgå at blive tromlet totalt
Interview: Manden bag Stack Overflow og Trello har en opsang til folk i it-branchen. Her er de kompetencer, som du bare skal tilegne dig nu.
White paper
Kundeservice som et konkurrencevåben
Kundeservice har i mange år været ensbetydende med lange telefonkøer, men i dag er situationen heldigvis helt anderledes. Virksomheder bruger det som et vigtigt konkurrenceparameter, og kunderne forventer ligeledes at få den rigtige hjælp, ellers går de til en anden virksomhed. I dette whitepaper gennemgår vi fem simple trin, der kan give jer vigtige konkurrencefordele.