Avatar billede fileto Seniormester
15. september 2018 - 02:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Må man godt spørge på Eksperten i arbejdsøjemed

Hej. Jeg har i mange år brugt  eksperten til spørgsmål om min egen hjemmecomputer. Men nu har jeg fået et job hvor jeg skal arbejde  med at vedligeholde computere og kunne godt tænke mig at bruge eksperten til at stille spørgsmål i arbejdsøjemed. Jeg går ud fra at dette er i orden men vil for en sikkerheds skyld gerne høre om det er ok.
15. september 2018 - 02:08 #1
for nogle år tilbage var der er en del skriv til arbejde men ved ikke om det er blive lavet om efter så de er blive opkøbt af computerworld
15. september 2018 - 02:09 #2
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2018 - 02:15 #3
spørg dine kolleger på arbejdet, udvid firmaets know how.

# selvfølgelig er det ok at spørge herinde
Avatar billede arne_v Ekspert
15. september 2018 - 08:48 #4
Det store flertal af spørgsmål er vel fra hobby-brug.

Men der er engang imellem spørgsmål som tydeligvis kommer fra arbejds-brug.

Det kan jeg ikke se noget galt i. Google, SO, eksperten.dk er alle legale steder at søge information.

Typisk er den slags spørgsmål dog ret komplekse og svære både at stille og at besvare.

For mange år siden var der en "IT konsulent" som ikke kunne ret meget, men hver gang han fik en opgave lige spurgte her på eksperten.dk.

:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2018 - 09:11 #5
#Enig i at man selvfølgelig kan spørge herinde.
#4 Så kom han jo i de rette hænder arne_v :-)
Avatar billede fileto Seniormester
15. september 2018 - 10:06 #6
Tak til jer alle for indput. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2018 - 10:07 #7
Velbekomme :-)
15. september 2018 - 13:47 #8
Diverse producenter har også deres egne fora.
Der er også meget hjælp at hente.
Du skal blot være opmærksom på, at det ikke er officielt support fora, selvom der kan være ansatte mellem "hjælperne".

Og ellers er jeg da enig med de andre.

Held og lykke med dit nye arbejde.