Avatar billede skolevej321 Forsker
15. september 2018 - 14:12 Der er 7 kommentarer

Ccleaner versus win 10

Jeg har en levono T410, hvor der er instaleret win 10 pro. Maskinen er 64 bit.
Jeg kan ikke få programmet til at fungere. Der søger fint og finder ting, der skal slettes. Når jeg så starter sletteprocessen starter den fint op, men stopper ved omkring 10-18% og vil ikke mere. Af teksten fremgår det, at den er stoppet ved internes explorer.
Hvad er der galt!
Jeg har altid brugt dette program - og det kører fint på andre win 10 maskiner i huset.
Avatar billede INK Ekspert
15. september 2018 - 14:28 #1
Du har selvfølgelig lukket Internet Explorer mens Ccleaner kører
og
Du har selvfølgelig geninstalleret/opdateret til nyeste version af Ccleaner,
Avatar billede skolevej321 Forsker
15. september 2018 - 16:50 #2
Det er den nyeste version af ccleaner. Jeg var inde  på en supportside for ccleaner og hente den..
Internet Explorer!
Jeg tror det kan være den der er problemet. Men jeg har ikke selv startet den, men der kommer godtnok en advarsel frem om at den kører!
Avatar billede skolevej321 Forsker
15. september 2018 - 17:04 #3
Hvis jeg slår internet Explorer history fra køre programmet ok.
Hvad betyder det?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2018 - 18:04 #4
Hvilken side har du hentet fra? Vil anbefale man kun bruger deres egen hjemmeside 😊
Avatar billede skolevej321 Forsker
15. september 2018 - 19:29 #5
Fra deres egen hjemmeside!
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2018 - 19:40 #6
Har du tjekket om ie ligger som et start objekt sammen med Windows? Kig både i job liste under start og i mappen start.  Måske den ligger minimeret når pc er startet op