Avatar billede cyperbent Mester
16. september 2018 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Modtager til trådløs mus

Jeg har haft parret en mus til mine ene modtager, således at jeg kan køre med to mus. Men når jeg ophæver parringen på den ene mus for at bruge den i en anden computer og anvender den oprindelige modtager så virker den ikke mere.

Der er tale om en Logitech mus model M280 og den havde jeg parret til en modtager på en Logitech MX Master mus.  Er det fordi at jeg har haft parret den ene mus til en anden modtager at den oprindelige modtager ikke virker mere?
Avatar billede INK Ekspert
16. september 2018 - 18:08 #1
Du skal have nulstillet musen inden den kan parres med en "ny" modtager. Den oprindelige modtager opfattes som "ny".
Avatar billede cyperbent Mester
16. september 2018 - 18:19 #2
Hvordan gør man det?
Avatar billede mort1 Ekspert
16. september 2018 - 18:24 #3
Det finder du på nettet - "Nulstil Logitec mus" eller lignende