Avatar billede jka Juniormester
18. september 2018 - 08:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdater i baggrund

Jeg har en iPhone 7 128gb, hvor jeg har problemer med at jeg ikke kan ændre i

Indstillinger > Generelt > Opdater i baggrunden.

Alt er "nedtonet" og jeg kan intet ændre. Har lige opdateret til IOS 12 - men havde også problemet før med IOS 11.xxx

Har prøvet at lave en nulstilling af indstilinger - tænkte så at jeg fik fjernet et markering et sted, så jeg kunne starte forfra....

Men nu har ALLE programmer tilladelse til at opdater i baggrunden, og jeg kan IKKE ændre noget af det :(

Eneste jeg kan gøre, er at slå batterispare funktionen til, så bliver opdatering i bagrunden jo slået fra - for alle apps.

Nogen forslag ?
18. september 2018 - 09:54 #1
min køre her har du sat den i dfu ?
Avatar billede jka Juniormester
18. september 2018 - 10:07 #2
dfu ?
18. september 2018 - 10:10 #3
18. september 2018 - 10:11 #4
Husk Backup !!
Avatar billede jka Juniormester
18. september 2018 - 11:43 #5
Har googlet lidt mere, og fundet ud af at der burde være denne indstilling på min iPhone

Indstillinger > Gerneralt > Begrænsninger

Under begrænsninger skulle kunne indstille således at man må ændre / ikke ændre

Jeg har imidlertid ikke "Begrænsninger", som på andres ligger mellem "Opdater i baggrunden" og "Dato & Tid".
Avatar billede jka Juniormester
18. september 2018 - 12:07 #6
Fandt en mærkelig løsning på problemet.

Ville ændre iPhone sprog til Engelsk, da de fleste steder med beskrivelser af problemet var med engelske menuer.

Da jeg så havde skiftet til Engelsk - var problemet med manglende tilladelse til at ændre "Opdater i baggrund" væk.

Ændre så tilbage til Dansk - og kan stadigvæk ændre i tilladelserne :)