Avatar billede MullePigen Praktikant
19. september 2018 - 01:16 Der er 2 kommentarer

Hentning af spil på nette

Hej jeg har hente en pakke med Harry Potter spil, men jeg har fået to af dem ned, men jeg kan ikke få liv til og spille dem, den ene ville åben og den anden siger bare det er den forkert Skive jeg har i, hvad skal jeg gøre? Er ikke den stor computer haj
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2018 - 03:45 #1
der skal være en "setup" eller anden installations-fil.
denne installerer spillet på computeren.

hvor har du fået spillene fra ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. september 2018 - 07:40 #2
Sædvanligvis har spil-producenten en supportside, hvor man kan hente hjælp til bl.a. installationen. Vi kan hjælpe med at finde den, hvis du fortæller nærmere hvilke spil det drejer sig om.
Som Sidewave skriver, bør der være en installationsfil - men at den klager over forkert skive, når du har hentet på nettet, tyder mere på at du har hentet et spil, der burde være leveret på en DVD.

Skulle det utænkelige være sket at du er kommet til at hente spillene hos en uautoriseret leverandør, så stop og slet spillene. Det er ikke lovligt.