Avatar billede Straarup Praktikant
19. september 2018 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Airties 7410X - Kan ikke opsætte med kabel

Hej.

Jeg har indtil i går kørt via internet kabel på min airties 7410, og det har fungeret fint. i går startede den så op med opsætning, og pludselig sprang den over på trådløs opsætning, hvilket den jo ellers kun gør hvis den ikke finder et netværks kabel tilsluttet. Jeg har tjekket forbindelsen i kablet, og det er fint. Jeg har genstartet, nulstillet min router og fiberboksen. Nogen forslag?
Avatar billede puren Ekspert
20. september 2018 - 07:38 #1
Prøvet med en anden computer?

Hvis kablet virker så enten porten i router eller bærbar brændt af
Avatar billede Straarup Praktikant
20. september 2018 - 13:09 #2
Puren - airties 7410 er min tv boks fra waoo.. Jeg har haft stikket i en bærbar, og alt fungerer fint.
Avatar billede PeterJJ Novice
20. september 2018 - 20:49 #3
Waoo har det med at opdele portene i deres routere til forskellige services, alt afhængigt af hvor i landet du befinder dig. har du prøvet at flytte kablet fra din tvboks til en af de andre porte i deres router?