Avatar billede Slettet bruger
20. september 2018 - 18:19 Der er 2 kommentarer

Numpad enter virker kun efter hurtig indtastning efter andet tast

Hej

Beklager en lang overskrift.
Jeg har en udfordring med min ASUS bærbar, hvor der er numpad på.
Hvis jeg skal bruge enter tasten på Numpadden skal jeg være ekstrem hurtigt.
Den virker nemlig kun hvis jeg trykker på den LIGE efter jeg har tastet på en anden knap.
Jeg tænker det er en fejl i mine indstillinger, men nu har jeg været alt efter og kan ikke finde fejlen. Har fjernet tastaturet i enhedshåndtering og genstartet, men stadig samme problem.

Er der nogen der kunne have en ide om hvad det kunne være?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. september 2018 - 19:07 #1
sæt et eksternt tastatur til (fx logitech) og se, om fejlen er der. Hvis ikke, så er der kage på den bærbare - hvis ja, så er det indstillinger.

Hvis ikke andre byder ind, så Indstillinger: backup af data, nulstil til fabriksstandard, og indlæs data (og programmer) igen
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 14:48 #2
Havde nu håbet på et alternativ. men ser ikke ud til at der nogen der har nogen andre ideer.

Det må blive en nulstilling der er det næste forsøg