Avatar billede lurup Ekspert
21. september 2018 - 18:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne en pdf fil i en ny side i wordpress

Jeg har en hjemmeside lavet i wordpress.
I min menu kan man vælge et dokument der åbnes i pdf format.
Hvordan laver jeg så den åbner i en ny side og kan lukkes ned efter uden du forlade hjemmesiden
Avatar billede falster Ekspert
21. september 2018 - 22:19 #1
Jeg kan ikke gøre mig klog på WordPress og webdesign.

Men måden pdf-filer åbner på er så afhængig af browser, pdf-plugin, brugerens indstillinger (og sikkert mere), at designeren ikke skal regne med at kunne styre, hvordan en pdf åbner "i den anden ende" - altså hos forskellige netbrugere.
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 20:40 #2
Tak