Avatar billede Uvanga Ekspert
22. september 2018 - 13:38 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Acrobat Reader DC forsvandt fra min PC

Jeg har i går downloaded Acrobat Reader DC. Download gik ok, men da jeg efter ca. 4 timer tændte PC igen var programmet væk. Samtidig var alle mine symboler på PDF-dokumenter ændret til Google symboler.
Hvis jeg prøver download igen, siger PC at programmet allerede er installeret. Men jeg kan ikke se programmet hverken i programoversigt, i tilføj og fjern programmer, eller i Revo uninstaller.
Hvad er mon gået galt?
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. september 2018 - 14:20 #1
Prøv at køre systemgendannelse til et tidpunkt før du downloadede Acrobat Reader DC.
Når dette er gjort så geninstaller Acrobat Reader DC.

Håber det kan være en hjælp.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. september 2018 - 14:29 #2
Har du prøvet at højreklikke på en af dem og valgt åben med?

https://ibb.co/ieUf99
Hvis den stadig er der så tryk på egenskaber vælg skift og til PDF
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. september 2018 - 14:38 #3
#1 Også min tanke, men det gendannelses punkt jeg kan se er fra i dag. Altså efter download. Er det muligt at se andre gendannelses punkter? Jeg kører win10.
#2 Problemet er at programmet er væk, også selv om jeg vælger "åbn med"
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 14:42 #4
Har du prøvet at gå i indstillinger og tjekke apps efter filtype?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 14:44 #5
Avatar billede poko1 Ekspert
22. september 2018 - 14:54 #6
Har du også kigget under Apps og Funktioner?
https://ibb.co/muMtU9
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. september 2018 - 14:58 #7
#4 Prøvet, men hjalp ikke. Program dukker ikke op...
Jeg overvejer at nulstille PC, det burde vel løse problemet..
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 15:01 #8
Er det ikke lidt drastisk for et program der ikke virker?
Har du tjekket om CCleaner kan se programmet og fjerne det?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 15:01 #9
CCleaner kan afinstallere programmer under værktøjer.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 15:02 #10
Avatar billede poko1 Ekspert
22. september 2018 - 15:04 #11
Når du downloader det skal du huske at aktivere det og sætte flueben ved brug Adobe Akrobat Reader som dit standard læser.
hent det her forneden til venstre!
https://www.adobe.com/dk/downloads.html?promoid=KAWQL
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. september 2018 - 15:14 #12
Jeg har nu hentet programmet fra filehippo.com, uden problemer. Jeg er væk fra PC de næste timer, og håber programmet stadig er på PC når jeg tænder igen. Jeg vender tilbage med status senere.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. september 2018 - 15:23 #13
#9
Det er ikke alt der lader sig fjerne vha. CCleaner.
Unlocker er mere effektiv.

https://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Unlocker.shtml
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 17:03 #14
brug en anden reader, for eksempel foxit
https://www.techradar.com/news/the-best-free-pdf-reader

opera browser kan også bruges, drop pdf på den