Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 16:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Headset til almindelig mobiltelefon

I kender det, man ringer op til f.eks. yousee, og får at vide at der er en lang kø.
Og hvor længe skal man vente? Det aner man ikke, så man må blive hængende med  telefonen ved øret. Virkeligt ubehageligt.
Derfor vil jeg gerne købe et Headset. Ikke til musik, bare til tale, så der er ingen grund til at ofte de store summer.
Det skal ikke være noget til at proppe ind i ørerne, men et bar "bøffer" som sidder fast på hovedet.
Så jeg håber nogen vil dele ud af sin erfaring.
Avatar billede mort1 Ekspert
22. september 2018 - 16:55 #1
Der findes mange, og i alle prisklasser, prøv Elgiganten eller Power, der kan du prøve dem på stedet - Hvis du finder noget på nettet, så husk, at stikket skal have den rigtige diameter.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 16:55 #2
det er noget du kan købe i bilka, power - til ca. 129
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 17:10 #3
Tak for jeres indslag, men problemet er ikke at finde et steds hvor det headset kan købes, det har jeg fundet på nettet, men mere en erfaring med noget bestemt.
Er Bluetooth stabilt? eller er ledning bedre?
Avatar billede mort1 Ekspert
22. september 2018 - 17:40 #4
Nå ja, når jeg skriver om diameter på stikket, så tænker jeg selvfølgelig i kablet forbindelse, men ja Bluetooth er absolut stabilt, i hvert fald i forbindelse med min Samsung Galaxy S8, som jeg parrer med mine høreapparater, hvor igennem jeg løser det problem du omtaler. I forbindelse med høreapparaterne, må man formode, at modtageren har en vis standard, men med den relativ korte afstand, fra lommen eller skrivebordet, vil jeg tro, at det sagtens lader sig gøre også med billigere modtagere.
Af ovennævnte årsag kan jeg desværre bidrage med erfaringer med headsets.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 17:41 #5
Avatar billede mort1 Ekspert
22. september 2018 - 17:49 #6
"Lyder godt" om man så må sige - Det ser da fornuftigt ud, og så til den pris.
Avatar billede mort1 Ekspert
22. september 2018 - 17:54 #7
Jeg skat/kan som nævnt ikke bruge et headsæt, men det er utvivlsomt interessant for mange, så en tilbagemelding her i tråden vil da være interessant, når du har fundet udstyret og testet det.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 18:01 #8
Ja jeg melder gerne tilbage. Jeg ser dog pludselig, at de er til PC. Men det gør vel ikke noget, jeg tænker på mikrofonen?
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 18:06 #9
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 19:04 #10
Så er beslutningen taget. Jeg bestilte #9 og fik så tilbudt #5 for 97 Kr.så dem tog jeg med. Det hele inklusiv fragt bliver kun 275 Kr.
Tak for jeres indlæg. 😊
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 19:10 #11
Rettelse det bliver 282 Kr. :-)